Kumpulan Lirik Lagu Dangdut Indonesia Terbaru dan Terpopuler, Lirik Lagu, Lirik Lagu Dangdut,Lirik Lagu Rhoma Irama

Selasa, 10 Januari 2017

Cord Lagu Bojo Ketikung Ratna Antika

Cord Lagu Bojo Ketikung Ratna Antika -  Banyak sekali lagu Dangdut yang bermunculan dijadikan sebuah lagu bernuansa koplo, salah satunya adalah koleksi lagu NDX yang di aransemen uang menjadi Dangdut Koplo sebuah lagu yang berasal dari Jawa ini mampu memberikan nuansa musik tersendiri dan juga pastinya tetap masih enak di dengar telinga.

Ratna Antika adalah penyanyi cantik yang berasal dari kota Banyuwangi yang bernama Ratna Antika, Dia berwajah cantik dan menarik dengan ciri khas lesung pipinya dan giginya yang gingsul menambah cantik sa'at Ratna Antika tersenyum.Lirik lagu ini dipopulerkan oleh Ratna Antika,beliau tidak hanya cantik wajahnya tetapi juga merdu suaranya.

Tanpa Usah panjang lebar lagi bagi yang suka bermain gita nih saya udah  siapkan Cord Lagu Bojo Ketikung Ratna Antika ini sangat lah bagus untuk menambah koleksi hafalan kunci gitar anda. gak usah khawatir kalu belum hafal kunci gitarnya? ini saya udah menyiapkanya dibawah ini.

Bojo Ketikung Ratna Antika

Cord Lagu Bojo Ketikung Ratna Antika

ntro C Dm G 2x

Am
Aku ra nyongko
Dm
Koe tego karo konco
G                                    Am
Jarene konco kentel bojomu tag sleding tekel
Am                                Dm
Opo ra ono kimcil liyo sek seneng koe
G                                   Am
Dadi koe nikung bojo’ne konco dewe

Am
Eeee koe konco ku sek jarene CS ku
Dm
Nanging nyatane neng buri kok koe koco pabu
G
Bribik nikung nyiak bribik bojone konco dewe
Am
Ora mikir koncone tumindhak sak penak’e
Am
Paitan campor nguyu kau merebut pacarku
Dm
Musuh dari belakang Ah mana kutau
G
Seakan kau acuhkan padahal engkau kecu
Am                                         A-B-C
Ra nganggo sopan santun kau dustai diriku

Reff

C                 G
Saktenane atiku loro
Dm          Am               A-B-C
Nanging aku mencoba rapopo
C                   G
Saktenane atiku loro
F                     E
nanging aku kebacot loro

Am
Aaaku kurang opo kok koe iso tego
Dm
Opo ono salahku tros koe nikung aku
G
Opo butuh tanjakno kok aku kudu lilo
Am
Ngrasakke tumindhakmu sing rugi ning awakku
Am
Pancen koe koyo, neng uthek mu ogk roto
Dm
Pendhak dinone amor, e bojoku tog gondol
G
Tapi saat ku pendam mana sanggup tag tahan
Am                                       A-B-C
Ning ngarep ogk apik’an ning buri ogk Bajingan

Reff

C                  G
Saktenane atiku loro
Dm            Am           A-B-C
Nanging aku mencoba rapopo
C                 G
Saktenane atiku loro
F                      E
nanging aku kebacot loro

Am
Youwes sak karepmu nek ngeneki caramu
Dm
Yen wis iki dalane aku mung iso sue
G
Koe mung tag titeni ogk watagmu kemlinthi
Am
Pacantenmaem diri kau anggap permaisuri
Am
Yen aku pok tompo, jenengmu tag tompo
Dm
Mugo iso seneng awet tekan tuo
G
Sakjane aku nguyu mikerke tumindhak mu
Am
Kok koe ngragas banget dopeni ogk ra ngerti

Reff

AM
Aku ra nyongko
Dm
Koe tego karo konco
G                                       Am
Jarene konco kentel bojomu tag sleding tekel
Am                                    Dm
Opo ra ono kimcil liyo sek seneng koe
G                                       Am
Dadi koe nikung bojo’ne konco dewe

Baca Juga : Lirik Lagu Bojo Ketikung

Disclaimer :

Blog Lirik Lagu Dangdut tidak menyediakan link download lagu, melainkan hanya menyediakan lirik lagu dangdut di indonesia, semoga menjadi perhatian lebih buat anda semuanya.

Demikian yang bisa saya berikan pada kesempatan kali ini mengenai Cord Lagu Ratna Antika Bojo Ketikung semoga bisa menambah koleksi lirik lagu anda baik dalam nuansa dangdut klasik, koplo, campursari maupun yang lainnya, kita sambung kesempatan mendatang aja ya.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+